OBCHODNÍ PODMÍNKY

OBCHODNÍ PODMÍNKY

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro objednávky uskutečněné prostřednictvím objednávkového systému internetového obchodu www.annabytovytexti.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

2.Pravidla obchodu a uzavření kupní smlouvy.

1.Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních ůdajů.

2.Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou ve které máte poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných ůdajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.

3. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.

4. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp.

3. Objednávky,dodací lhůty

Zboží, které je skladem, zasíláme do 5 pracovních dní po připsané platbě na účet, nebo na dobírku. Zboží, které není skladem, dodáváme v rozmezí 7-15pracovních dní podle skladových dispozic výhradních dovozců nebo výrobců. V případě prodloužení termínu dodání zboží, kontaktujeme zákazníka a domluvíme se na dalším postupu. Místem dodání zboží je adresa uvedená zákazníkem v registračním formuláři. Pokud se doba dodání prodlouží vždy vás o této situaci informujeme emailem či telefonicky a snažíme se najít řešení vedoucí ke vzájemné spokojenosti.

Pokud požadujete zboží dodat k určitému datu - narozeniny, svátky, výplaty atd. prosím informujte nás o této situaci v poznámce, která se vám zobrazí před dokončením (odesláním) objednávky.Děkujeme
4.Dodání nekompletní zásilky

V případě, že objednávku nejsme schopní v daném termínu kompletně vyřídit zasíláme vám zboží, které je již pro vás připraveno.
5.Dodání a druh platby.
ZBOŽÍ JE ZASÍLÁNO PROSTŘEDNICTVÍM ČESKOU POŠTOU NEBO ZÁSILKOVNOU
(oba tito přepravci Vám doručí Váše objednané zboží zhruba 24h od vyskladnění).

 

1.PLATBA NA DOBÍRKU

- cena zboží + poštovné + dobírečné , k této platbě dochází při převzetí zboží poštovnímu doručovateli

- platební podklady Vám přijdou v potvrzovacím emailu , který chodí ihned po odeslání objednávky- Neplatite to!!! .Email se vygeneruje avtomaticky a je pro to aby jste věděl častku co budete poštovnemu doručovateli platit.

Vyhrazujeme si právo změny dobírky na platbu předem na účet v případěže máte objednané metrážové zboží.

3.OSOBNÍ ODBĚR ZBOŽÍ V NAŠÍ PRODEJNĚ, v OD Globus Olomouc Prazska 39/248, Olomouc 77900

Otevřeno:

Pondělí až neděle: 08:00 - 20:00 ( v čase 12:00 - 12:30 je polední pauza)

Zásilka se zbožím obsahuje vždy daňový doklad. Danový doklad slouží zákazníkovi jako záruční list. Záruka se vztahuje pouze na výrobní a materiálové vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a nesprávným skladováním. Zboží při převzetí zasilokove služby vždy pečlivě zkontrolujte, poškozené či jinak znehodnocené balíky reklamujte přímo u dopravce. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

4.Ochrana osobních údajů kupujicího

Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.

5.Odstoupení od smlouvy

Právo zákazníka na odstoupení od smlouvy: Stornování objednávky nebo odstranění některého kusu z objednávky je možné pouze do 24 hodin od zadání objednávky. Při stornovaní je nutné uvést číslo objednávky. Právo dodavatele na odstoupení: Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

6.Vrácení zboží

Zákazník má právo zboží vrátit do 14dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu. Tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to elektronicky na emailovou adresu.Zboží musí být v původním obalu, neporušené, neprané a včetně originálních visaček. Ke zboží přikládejte vždy číslo objednávky a kopii dokladu o koupi. Finanční částka za zboží Vám bude vrácena na Váš účet nejpozději do 7 dnů od převzetí zásilky. Poštovné v tomto případě hradí zákazník.Učtujeme manipulační poplatek 20,-Kč

Pozor. Metražové, nastřihané zboží nejde vrátit, pro to prosíme zvažit před objednávkou chceté záclonku nebo ještě nejste si jistí.

REKLAMACE

Případné reklamace vyřizujeme dle reklamačního řádu, v souladu s Občanským zákoníkem a se Zákonem o ochraně spotřebitele. Při zaslání reklamace, nezapomeňte přiložit kopii prodejního dokladu.

"V souladu s ust. § 599 je zákazník povinen uplatnit vady zaslaného zboží bez zbytečného odkladu po jeho převzetí (týká se zjevných vad, které zboží vykazovalo v okamžiku převzetí). Za účelem zachování práv z odpovědnosti je zákazník povinen pečlivě prohlédnout zboží ihned po jeho přijetí. Za zjevné vady jsou považovány ty vady, které jsou pouhým okem zjistitelné ještě před prvním použitím zboží i bez nutnosti zvláštních odborných znalostí. Za uplatnění vad „bez zbytečného odkladu" je považovo jejich uplatnění nejpozději do 14dní od převzetí zboží. Nárokům z vad, neuplatněných zákazníkem bez zbytečného odkladu po převzetí zboží a před jeho prvním použitím, nemůže být vyhověno.

Na vady, které zboží neneslo při převzetí a které se vyskytnou v průběhu jeho používání, poskytujeme záruku v délce dvou let. Tato záruka se nevztahuje na ty vady zboží, které byly způsobeny jeho běžným opotřebením, nebo v důsledku jeho nesprávného používání či ošetřování."

Při uznání reklamace má zákazník právo na výměnu vadného zboží, opravu závady nebo vrácení částky za zboží včetně poštovného (vynaloženého na zaslání zboží k reklamaci prodejci) dle řešení reklamace dle platných zákonů.

Nákupem zboží zákaznik potvrzuje souhlas s tímto reklamačním řádem a zavazuje se jím řídit.Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

Reklamované zboží nezasílejte na dobírku!!!

Vrácení zboží a reklamace zasílejte na adresu:

Anna bytový textil v OD Globus Olomouc Prazska 39/248, Olomouc 77900

10.Porušení kupní smlouvy, nepřevzetí zásilky

Pokud objednávka nebude uhrazena dle podkladů k platbě zaslaných zákazníkovi e-mailem, nebo objednávka zaslaná na dobírku nebude vyzvednuta (uhrazena), bude po zákazníkovi požadováno uhrazení vzniklých nákladů.

V případě nevyzvednuté zásilky si vyhrazujeme právo POŽADOVAT PLNOU ÚHRADU NÁKLADŮ VYNALOŽENÝCH NA ZASLÁNÍ ZBOŽÍ tj. výšši poštovného + 100 kč manipulační poplatek (balné,náklady na zaslání)

11.Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné dnem zveřejnění na stránkách www.annabytovytextil.cz. Znění těchto obchodních podmínek může být průběžně upravováno, přičemž platí, že odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží.

 

Přihlášení